POLITIKA PLAĆANJA

Načini plaćanja

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: pouzećem (dostavljaču kada isporuči pošiljku), platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Zaštita podataka prilikom plaćanja

Iz sigurnosnih razloga podaci o Vašoj platnoj kartici su dostupni samo banci koja je Vam je izdala karticu, a naše preduzeće MAJKIN SALAŠ DOO HAJDUKOVO doo nema uvid u njih.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Aik Banka ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slučaju plaćanja karticom, nakon što dobijete potvrdu Vaše porudžbine emailom, iznos porudžbenice će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati dostavljaču za isporuku. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobađaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Registracija metoda plaćanja

Osetljivi kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. MAJKIN SALAŠ DOO HAJDUKOVO ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, MAJKIN SALAŠ DOO HAJDUKOVO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

POLITIKA ISPORUKE

Trenutak prihvatanja porudžbine

Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja (veoma je bitno da ostavite tačnu mejl adresu kao i kontakt telefone). Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća MAJKIN SALAŠ DOO HAJDUKOVO tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prispeću iste. Ako po obavljanju prosesa poručivanja i slanja narudžbine, ne stigne Vam na mejl potvrda o pijemu porudžbine (u roku od nekoliko minuta) verovatno niste ostavili tačnu mejl adresu. U tom slučaju pišite nam na mejl majkinsalas@gmail.com (non stop) ili pozovite telfonom 064 1266 767 (u radno vreme) i proverite status vaše porudžbine. Ako imate otvoren nalog ulogujte se i na svom profilu pregledajte i proverite status narudžbine. Registracijom na našem web shopu ubrzavate proces naručivanja i smanjujete mogućnost ostavljanja pogrešnih podataka.

Rok isporuke

Period isporuke porudžbine je 1-2 radna dana za teritoriju Subotice. Porudžbine poslate u vreme praznika biće poslate prvog radnog dana posle praznika. Porudžbine primljene iz drugih gradova Srbije nismo uvek u mogućnosti da obradimo i pošaljemo, pa je neophodno da se čujemo i dogovorimo način i termin isporuke pojedinačno.

Kašnjenje isporuke

U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine, i u tom slučaju će sav novac biti vraćen ako je plaćeno unapred.

Cena isporuke

Na teritoriji Beograda, naručenu robu Vam šaljemo našom službom dostave i besplatna je ukoliko je vrednost porudžbine veća od 2.500 dinara. Za porudžbine koje koštaju manje od 2.500 dinara, možemo naplatiti dostavu od 300 do 700 dinara u zavisnosti od udaljenosti mesta za isporuku na teritoriji Beograda.

Za podudžbine koje primimo iz drugih mesta u Srbiji, dogovaramo pojedinačne isporuke preko kurirskih službi i u tom slučaju važe njihovi cenovnici dostave.

U slučaju zamene robe nastale greškom kupca, troškove vraćanja robe snosi KUPAC . U slučaju greške prodavca, troškove vraćanja pošiljke snosi PRODAVAC.

Možemo podeliti Vašu porudžbinu prilikom isporuke na nekoliko delova u zavisnosti od raspoloživosti i dostupnosti robe na zalihama. To kupcu neće prouzrokovati nikakve dodatne troškove.

Procedura isporuke

Pošiljka stiže na adresu radnim danima (pon, uto, sre, čet i pet) u periodu od 08-17 sati. Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir će Vas pozvati pre isporuke na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i najaviti se pre nego što dođe na Vašu adresu.

Prilikom preuzimanja porudžbine potrebno je vizuelno pregledati paket, proveriti da li je sve isporučeno što je i poručeno. Ukoliko primetite da nešto nije u redu, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon 064 1266 767 ili putem emaila majkinsalas@gmail.com

POLITIKA REKLAMACIJA

 

Postupak reklamacije

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom i sertifikatima o bezbednosti proizvoda. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.

Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda.

Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam se obratite na email majkinsalas@gmail.com ili telefon 064 1266 767 kako bi Vam poslali Obrazac za reklamaciju

Preduzeće MAJKIN SALAŠ DOO HAJDUKOVO ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da kontaktirate korisnički servis telefonom 064 1266 767 ili mejlom majkinsalas@gmail.com i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod.

Pravo na povraćaj novca ili zamenu robe

U slučaju odustanka od kupovine, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.

Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi vraćanja robe i novca

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ako je plaćanje izvršeno pouzećem ili opštom uplatnicom/e-bankingom povraćaj sredstava se vrši uplatom na tekući račun kupca, delimično ili u celosti, bez obzira na razlog vraćanja. Pravnim licima se sredstva vraćaju na poslovni tekući račun, delimično ili u celosti bez obzira na razlog vraćanja.

× Četujte sa nama / Chat with us